Zásilkovna od 799 Kč zdarma!

Reklamace


Vážíme si spokojenosti našich zákazníků a snažíme se vyřizovat všechny požadavky co nejrychleji a nejpohodlněji. Zde naleznete základní informace o procesu vrácení zboží a reklamace.

Vrácení zboží

Pokud nejste se zbožím zcela spokojeni, můžete ho vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu. Zboží musí být ve stejném stavu, v jakém bylo dodáno, tedy nepoužité a v původním obalu.

Postupujte následovně:
  • 1. Kontaktujte nás – Napište nám na e-mail [email protected] s číslem objednávky a důvodem vrácení.
  • 2. Zboží zašlete zpět – Po obdržení vašeho e-mailu Vám zašleme adresu, kam zboží poslat.
  • 3. Refundace – Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám vrátíme peníze stejným způsobem, jakým byla platba provedena, do 14 dnů.

Reklamace

Pokud má zboží vady nebo nesplňuje očekávanou kvalitu, máte právo na reklamaci.

Postupujte následovně:
  • 1. Oznámení reklamace – Kontaktujte nás e-mailem na [email protected] a popište závadu. Přiložte fotografie poškozeného zboží.
  • 2. Zaslání zboží k reklamaci – Po potvrzení reklamace vám zašleme informace o tom, kam zboží zaslat.
  • 3. Vyřízení reklamace – Po přijetí zboží zahájíme proces kontroly a následně vás informujeme o výsledku. V případě uznání reklamace vám zboží opravíme, vyměníme nebo vrátíme peníze.

Novinky sledujte na Instagramu